2010. november 27.

Horgolt táska

 
Még egy... Az előző táska készítése közben határoztam el, hogy készítek még egyet Annás táskájából. A piros vidám játékossága után szerettem volna egy egyszínűt is. A natúr színű kis táska egyetlen dísze a  rövidpálcás sorok közé  horgolt egyszerű minta és a befejező ráköltés-sor.
 
Az egy szembe öltött négy egyráhajtásos pálcákból álló kagylószerű mintát a GumiPóktól tanult sorral szegélyeztem. Sőt, a táska alján, az első fogyasztás nélküli sort is az ő útmutatása alapján készítettem, a pálca hátsó hurkába öltve a tűt, így a táska oldala szépen, függőlegesen áll. A befejező pikósort ennél a táskánál már soknak találtam, így egy egyszerűbb sorral - úgynevezett ráköltéssel - fejeztem be a munkát.
Egyetlen láncszemsorból készült fület tettem rá. Mivel kézimunkázáshoz szemüveget hordok, gondoltam, készítek a maradék anyagból egy szemüvegtokot is, hasonló mintával.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon harmonikus megjelenésű, ehhez a fonalhoz kellett a minta, kicsi díszítés. Nagyon tetszetős! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nélküled nem lett volna ilyen ;o)

    VálaszTörlés
  3. Hangot adok a gratuláló tömegeknek, ez is nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, szavaztam is rá :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.