2011. március 21.

Gólyahír

Március 21. nevezetes nap, minden tavaszváró számára. Számomra többszörösen is emlékezetes marad: ma , az első tavaszi napon kaptam egy igazi tavaszias ajándékot Kathy-tól. Február elején jelentkeztem nála PIF játékra, és ma érkezett egy szoknya tőle.  Kedves figyelmesség, hogy kedvenc színeimből készítette, ami pedig hihetetlen, hogy mindössze két méretet kért tőlem, és egy  t ö k é l e t e s szoknyát varrt rám, egyetlen próba nélkül! A dolog titka: egy kreatív, fantasztikus nő ügyes szabásmintája. Köszönöm Kata, ezúttal még csak így, a blogon keresztül, kertem virágaival is :o)
A naphoz méltóan - a tegnapi havas-esős idő után - ma igazi tavasz volt. 
És hogy miért ez a cím? Ma végre megszülettek a kis babzsákok! Még csak két órásak... 

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szoknyához, ez tényleg fantasztikus, hogy így látatlanban, próba nélkül tökéletesre sikeredett! A babzsákoknak és a mamának pedig jó egészséget! Nagyon helyesek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szepek a viragaid! Az en kertemben meg csak most bujnak kifele a hoviragok, de mar alig varom, hogy kinyiljanak.
    Kaphatnek en is egy kis babzsakot? :))) A kozepso nagyon vilagos szinut neztem ki!Ha esetleg beleferne egy boritekba??:))
    Hasznald egeszseggel, orulok hogy tetszik!!:))

    VálaszTörlés
  3. igen, nagyon tetszik a szoknya! nem gondoltam volna, hogy nálunk enyhébb éghajlat van, mint felétek. a szóban forgó kis babzsákról száradás után kiderült, hogy fehér alapon halvány zsemle-rózsaszínes pettyes-foltos. nagyon mulatságos, hogy fiú létére ilyen színe van :)

    VálaszTörlés
  4. Ó de tüneményesek a pirinyókák!

    VálaszTörlés
  5. a szoknyához gratulálok, de esetleg egy képet is mutatsz majd róla?? :D
    A gombócok tüneményesek!! Sok örömet hozzájuk!!

    VálaszTörlés
  6. Macskát akarok! Virágágyásban! Miközben szoknyát varrnak nekem! :)

    VálaszTörlés
  7. Ha nagyon igyekeznénk, összejöhetne neked mind a három: varrhatnék én is egy szoknyát, küldhetnék virághagymákat és neked ajándékozhatnék egy-két babzsákot is :D Attól tartok, nem lennél annyira elégedett, mint én most :)

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.