2011. október 31.

Giveaway

 
Julia Faranchuk Sun in Cold Water mintájához az Alpissima fonalat választottam. Finom, simogatóan puha sál készült a 30% merino gyapjú, 30% alpaca, 40% acryl, 50g/400m fonalból. A kendő méretei: külső oldala 200 cm, belül 140 cm; magassága középen 40 cm, a szélén 20 cm; súlya mindössze 40 gramm.
 A csipkeminta után rövidített sorokkal folytattam - most először próbálkoztam ilyesmivel... a Barka kötősuli videóját jó szívvel ajánlom a hozzám hasonló kezdőknek...
Tavaly októberben kezdtem a blogot, és először is szeretném megköszönni, hogy ennyien jöttök!  Köszönöm a sok kedves szót, amit a megjegyzéseitekben kapok, nagyon jól esnek! Egy játékot hirdetek: egy szerencsés olvasómnak szeretném ezt a sálat ajándékozni. Bárki játszhat, aki hagy itt egy megjegyzést! Sorsolás vasárnap, november 6-án, este 8 órakor.

41 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blog-szülinaphoz. Szeretek hozzád jönni, nagyon tetszenek a munkáid. Csodálatos lett ez is, és igen szeretném megnyerni.

    VálaszTörlés
  2. Ez valami mesésen szép! Mint egy finom pókháló, amely mégis melegen tartja, puhán öleli körül a fázós nyakat... mert az enyém mindig fázik :))) Gratulálok, csodaszép!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűűű lett! A szín,fonal és minta választás telitalálat!
    És persze,hogy szeretnék Veled játszani,köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  4. Ó, hát ez valami csodás! A színe, a mintája... Gyönyörű lett.
    És én is sorba állnék érte, ha már és köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Boldogan viselném ezt a gyönyörű kendőt, ha az enyém lehetne...

    VálaszTörlés
  6. Álomszép a kendő, az ember azt képzeli, el tudná fújni, olyan könnyű! Gratulálok a bloghoz, mindig szívesen jövök ide, mert a posztjaid nem elbizonytalanítják, hanem biztatják a többi kézimunkázót!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a gyönyörűséget??? Tényleg??? Fantasztikus vagy!
    Bolond lenne, aki nem szeretné:))))
    Jómagam csak nemrég leltem rád, de itt ragadtam. További sok-sok gyönyörű alkotást!

    VálaszTörlés
  8. Ez gyönyörű! Egy szintén gyönyörű horgolt kendőd boldog tulajdonosaként örülnék nagyon egy kötöttnek is :) .

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok az egy éves blogszülinapodhoz, és sok-sok ilyet (is) kívánok! Még hogy "hozzám hasonló kezdők", hiszen Te gyönyörűen, profi módon kötsz! És ez a kendő...!

    VálaszTörlés
  10. Boldog blog-szülinapot kívánok:-) A kendő gyönyörű, mint minden munkád!

    VálaszTörlés
  11. Szép ez a kendő nagyon! Talán ebben a színben tetszik a legjobban azokból amiket eddig láttam. Így olyan őszies :)

    VálaszTörlés
  12. Hu a nemjojat! Ez valami csodas kendo! En is szivesen viselnem!

    Boldog blog szulinapot, es meg nagyon sok csodas muvet kivanunk!:))

    VálaszTörlés
  13. Boldog blogszülinapot kívánok! Nemrég találtam Rád, nagyon tetszenek a munkáid! Gyönyörű ez a kendő, köszönöm a lehetőséget a játékra:))

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörü lett, nagyon szép a színe is! Reklámozhatlak a blogomon?

    VálaszTörlés
  15. Csatlakozom az elöttem szólókhoz! Blogolj nekünk még sokáig! (És nagyon furcsa, de akaratlanul is már másodszor készítek Veled egyszerre valami nagyon hasonlót! Múltkor egy sapka, most ez a kendö! Annyira szeretek ide járni!)

    VálaszTörlés
  16. Mivel szokásos "csatlakozom" kezdőformulámmal már lemaradtam, pedig úgy is van...
    Boldblog-szülinapot kívánok!
    :)

    VálaszTörlés
  17. Gratulálok a blogszülinaphoz! Örülnék, ha a kendő az enyém lenne.

    VálaszTörlés
  18. Annyira gyönyörű ez a kendő, minden munkádat csodálom, és köszönöm, hogy ilyen nagylelkűen felajánlod ezt az ajándékot!

    VálaszTörlés
  19. újat írni nem tudok,
    boldog blog-szülinapot!
    :))

    VálaszTörlés
  20. még sok-sok blogszülinapot! :))

    VálaszTörlés
  21. Boldog blogszülinapot! Csodás ez a kendő, persze hogy szeretném!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon Boldog Blogszületésnapot :) Mivel nekem is most volt, így különösen megérdemelném ezt a szépséget :D

    VálaszTörlés
  23. Gyönyörű lett..könnyű, légies ,finom, mint a munkáid mindig!
    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szeretem a szürkét, minden árnyalatát. Illik a kendődhöz is.
    Még nagyon sok boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  25. Azta!! Ez annyira nagylelkű ajándék, nem is tudom, mit mondjak :) Gratulálok, mert gyönyörűek a munkáid!
    Nagyon szeretnék én lenni a sterencsés nyertes, de sok szerencsét kívánok mindenkinek :)
    A kendő álomszép, csodás a színe is!

    VálaszTörlés
  26. Nem is a címet néztem, hanem a képeket, hogy megjelöljem a bejegyzést a tetsző minta miatt. Csodálatos a kendő, annyira szép, hogy el nem ajándékoznám. Persze ettől szívesen megnyerném, vállamra tekerném.

    Sok szép alkotást, hozzá fonalat és kedvet kívánok neked!

    VálaszTörlés
  27. Most ha tudnék oroszul, akkor visszaadnám azt a jópofa kommentet. :) De mivel csak elolvasni tudtam, leírni már nem tudnám, így hát egyszerűen csak magyarul: boldog blogszülinapot! És ha megnyerném, hát én nagyon-nagyon örülnék neki.

    VálaszTörlés
  28. Ó, ezért a szépségért én is játékba szállok! Gratulálok a bloghoz és a készülő szépséges holmikhoz is!

    VálaszTörlés
  29. Bold(bl)og szülinapot! Nagyon szép a kendő, a kedvenc színeim egyike. Biztos nagy örömöt okoz majd, bárkié lesz! :)

    VálaszTörlés
  30. Gratulálok!
    Szépséges,mint minden itt a blogodon
    : )

    VálaszTörlés
  31. Mennyire légiesen szép! Gratulálok, gyönyörű, mint minden munkád! Boldog blogszülinapot!:)

    VálaszTörlés
  32. Ó, Éva, örömteli, hosszú életet kívánok Neked ebben a virtuális világban (is)!

    VálaszTörlés
  33. Nagyon szép finom munka. Gratulálok.
    Zsóka

    VálaszTörlés
  34. Gratulálok a blogoz, a nyereménynek én is nagyon örülnék!
    L. Katalin

    VálaszTörlés
  35. Gyönyörűséges ez a kendő! Gratulálok a blogszülinaphoz!

    VálaszTörlés
  36. Igazi szépség! Nagyon szép fonalból csodaszép munka! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  37. köszönöm szépen mindenkinek, hogy velem játszott! Orsinak a nyeremény már úton van :)

    VálaszTörlés
  38. gyönyörűséges lett!!! boldog lehet Orsi, gratula!

    VálaszTörlés
  39. gyönyörűséges lett!!! boldog lehet Orsi, gratula!

    VálaszTörlés
  40. Gyönyörű a kendő! Én inkább csak kötögetek, de szeretném valahogy a mintáját megkapni, még a fizetni is kell érte.
    Ha Pesten laksz még személyesen is elmennék érte. Később visszatérek a blogodra hátha megtudom a címed.
    Zsuzsa

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.