2013. április 23.

Piros...



...avagy gombhoz a kabátot. Illetve kiegészítőkhöz a pulóvert. 


Ami közös és összeköti a darabokat, az a sapka maradékából készült piros csík a kendőn, valamint a pulóver ujján és alján.


A fenti közelképen látható legjobban a mouliné fonal árnyalatgazdagsága, mely miatt könnyen társítható más darabokkal. A pulóver bő szabású, aláöltözhető, kényelmes raglán fazonú. Tudom, nem időszerű gyapjúpulóverekkel előhozakodni ilyenkor, de nem ez az utolsó, hamarosan mutatom a többit...

20 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szépek így együtt, amolyan vérpezsdítő:) És hát már nyáron sem lep meg minket a hideg, ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ... vagy nyugodtan elutazhatnék a déli féltekére (mondjuk ha megengedhetném magamnak anyagilag) ott úgyis hamarosan tél lesz :D

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett!!! Annyira szép ez a piros!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű összeállítás, fantasztikus színek, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Hát végre színes-piros! :) Lehet hozzá epret/cseresznyét enni! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a raglán ujj nagyon tetszik, és annyira praktikusnak látszik. Muszáj megtanulnom! Nehéz kötni, sokat kell számolgatni?

    VálaszTörlés
  6. nagyon egyszerű:) a színén fogyasztok a következőképpen: három sima szem, kettőt fordítottan összekötök, majd a soron végig sima. a sor végén a negyedik és ötödik szemet fordítottan összekötöm, és az utolsó három szem sima. a visszáján simára simát, fordítottra fordítottat kötök.

    VálaszTörlés
  7. Megint nagyon szépet kötöttél, én is szeretnék megtanulni raglánt kötni, de még nem jutottam addig...

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus színek, nem győzök gyönyörködni!

    VálaszTörlés
  9. Tetszik nagyon és irigykedem, egy hasonló fölső nekem is kellene:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sima kötés, egyszerű szabás, és neked kisebb méret :D
      a fonalat én is ott vettem, ahol te a kendőét ;) már amelyik fonalat tőled kaptam! köszönöm!!!

      Törlés
  10. Nagyon csini a pulóver is és a sapi is! Tetszik ez a szín!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett... Már többször is megnéztem.... Én sem kötöttem még sosem raglánt... valahogy mindig féltem tőle...ÉÉÉÉÉÉÉs milyen jó színe van. Gratulálok... nagyon kiváncsi vagyok a NNNNNagyon színesre, ahogy írtad.

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.