2017. december 4.

Szürke


Egy kilenc hónapon átívelő projektet sikerült végre befejeznem. Április végére már készen voltak a pulóver ujjai is, de aztán amikor jött a meleg, félretettem, hogy két maratoni nyári horgolásba is belevágjak. Így készült el közben a smaragd és világoszöld horgolt tunikám. 


Aztán ahogy hűvösödni kezdett, újra elővettem Mr. Yarnart pulóverét. Egy tűre szedtem a törzsét és két ujját, majd hozzáláttam a a vállrészhez. Sikerült időben befejezni: tegnap leesett az első hó, így Mr.Y. ha kissé fázósan is, de tőle teljesen szokatlanul hagyta, hogy lefényképezzem az új pulóverében :)














Kicsit meglepődtem, hogy az én majd' 190 cm magas emberemre elég lett 44 dkg Schachenmayr SMC Aventica fonal (120 m / 50 g, 65% akril, 25% gyapjú, 10% poliamid), mely rusztikus megjelenése ellenére finom, puha tapintású.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki a pulóver!!! Tetszik a színe és a mintája is!
    Most már valóban hideg van...igazi tél :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fonalat Zoli választotta, a minta közös találmány :)

      Törlés
  2. Nagyon mutatós lett! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a pulcsi, és igazán jól áll a tulajdonosának - mondjuk ilyen termettel ez nem nehéz. :-) Tetszik a csíkozás és a csavarások finom kontrasztja, szerintem nagyon jó dizájn ez így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ilyen termettel tényleg nem nehéz. talán kötni nem olyan könnyű ilyen termetre :)

      Törlés
  4. Szuper-szuper lett!!jó a szín is és a csavarások...én is imádtam a csavarásos kötéseket!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csini lett, jól áll a párodon!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.