2012. október 25.

Nyakmelegítő

Mindössze egy gombolyag Barka Vasárnap Cser árnyalatból 5-ös horgolótűvel készítettem ezt a nyakmelegítőt. Egy szép hosszú láncszemsort körré összekapcsoltam, majd erre egyráhajtásos pálcákat horgoltam, köztük egy-egy láncszemmel. Így haladtam körbe-körbe, amíg el nem fogyott a fonalam. Többféleképpen hordható, hálás kis darab: duplán a nyak köré tekerhető, csavargatható, vagy akár csak mint egy sálat, szimplán a nyakból lógathatva is hordhatom. Hossza 100 cm, szélessége 16cm.

24 megjegyzés:

  1. A legegyszerűbb dolgok a legszebbek. :)

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes! Annyira szeretem, hogy a minimálisból olyan csodákat készítesz!

    VálaszTörlés
  3. Igen! Egyszerű és nagyszerű.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!
    "...ezt hívom úgy, hogy mindent vivő. Mert minden ruhához jó, minden alkalomra..." (Bridget Jones/Julien (a mandarinszínű pojáca :D)
    De tényleg. A színe, az egyszerű minta és forma tényleg mindenhez illik, csodaklassz!

    VálaszTörlés
  5. Szép nagyon. Néha a kevesebb több. Ennél is igaz.

    VálaszTörlés
  6. köszönöm, lányok! szerettem volna egy többféle ruhához illő holmit; és azért lett ilyen minimál, mert valahol rejtőzik egy ugyanilyen gombolyag - ha jól emlékszem, kettőt vettem -, csak tudnám, hol van... ehhez a finom fonalhoz és színhez nem kívánkozott feltűnő minta. csak tudnám, mit csinálok a másik gombolyagból, ha egyszer tényleg előkerül :D

    VálaszTörlés
  7. Óóóólyan csini darab, tényleg univerzális! Ez a minta annyira bejön nekem! Kardinak jó lehet?

    VálaszTörlés
  8. szerintem szép lenne belőle fehér pamutból egy nyári kardigán. eléggé lyukacsos :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csini !Jó az hogy ilyen sokféleképpen variálhatod .:)

    VálaszTörlés
  10. Látszik hogy meleg, annak ellenére hogy lyukacsos!Ráadásul használhatod is már!Szép hetet!

    VálaszTörlés
  11. köszönöm, vera, "szerencsére" használhatom már. jó lenne még hozzá egy meleg kesztyű és egy sapka is :)

    VálaszTörlés
  12. Neked egy sapka , kesztyű nem okoz gondot... csak idő legyen....

    VálaszTörlés
  13. Egyszerűen szép, ezeket a darabokat én is nagyon szeretem. Ráadásul a Vasárnapnak ugyanebből az árnyalatából kötöttem már egy stólát, úgyhogy pontosan tudom, milyen jó puha. Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
  14. Nahát, ez a csodaság hogy kerülhette el a figyelmem? Szuper nyakmelegítőt alkottál! Most hirtelen azt érzem, hogy nekem is kell egy ilyen - a már meglévőek mellé :))

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.